In de mooiste stad achter de duinen werd op donderdag 29 oktober 2015 een bijzonder feestje gevierd. IBR had namelijk het (voor)recht om de nieuw gebouwde Microsoft Dynamics CRM 2015-omgeving in ontvangst te nemen. De handmatige acties die nodig waren om brieven, certificaten en mails te vullen, zijn daardoor voorgoed verleden tijd.

Nog nooit eerder is een Cayentis Consultant zo vaak op een station geweest tijdens een CRM-implementatie als bij het project van KAS BANK. KAS BANK bevindt zich op een prachtige locatie in hartje Amsterdam. Vanwege de bereikbaarheid werd dus gekozen voor de blauw-gele intercity. Een gebrek aan inspiratie om KAS BANK op het goede spoor te zetten ontbrak dus niet. Het gevolg: de CRM implementatie liep als een trein en KAS BANK is inmiddels succesvol live met Microsoft Dynamics CRM 2015. KAS BANK zet hiermee grote stappen in de gewenste transitie van klantbeheer naar customer engagement.

Afgelopen maandag 21 september 2015 organiseerde Cayentis in samenwerking met het Nederlands Philharmonisch Orkest | Nederlands Kamerorkest een CRM evenement speciaal voor de cultuur- en non-profit- sector. De deelnemers werden getrakteerd op een unieke repetitiebeleving van de opera "il Trovatore", interessante presentaties en lekkere hapjes.

Cayentis en United Trust gaan samenwerken in het CRM project van United Trust. Cayentis zal als implementatiepartner de Microsoft Dynamics CRM omgeving van United Trust inrichten en zal daarin binnen de standaard van de het pakket blijven. De implementatie laat de wens van United Trust om relaties en activiteiten beter te managen hiermee in vervulling gaan.