In tijden waar subsidies opdrogen wordt het steeds belangrijker voor de cultuur- en non-profit- sector om efficiënt en effectief te werken. De meeste culturele instellingen zijn hier al van op de hoogte, maar worstelen echter met de vraag hoe zij dit moeten realiseren met beperkte financiële mogelijkheden.

Kom op 21 september a.s. naar ons gratis CRM-evenement voor de cultuursector en laat u inspireren door het thema "CRM klinkt als muziek in de oren". Tijdens deze dag leert u hoe CRM ingezet kan worden om klanten, bezoekers, donateurs of andere relaties aan een culturele organisatie te binden. Deze binding stelt u in staat om efficiënter en effectiever te werken en daardoor meer rendement te behalen.

"Er zijn maar weinig verkopers die enthousiast zijn over hoe een IT-applicatie werkt. Ze willen wel alles weten over hun klanten, maar zonder ingewikkelde software." Een utopie of realiteit? Directeur Gerard Beijer en projectmanager Guus Heezen van groothandel de Terborgse Wijncentrale vonden de juiste weg om CRM in te voeren en te koppelen met hun ERP-systeem.

"Lekker koken en een perfecte bediening is niet meer voldoende. Om je te onderscheiden moet je je gast door en door kennen en op het juiste moment het juiste aanbod creëren." In onze nieuwste klantcase is meester-kok, meester vinoloog en meester-gastheer van Landgoed Wolfslaar in Breda aan het woord.