Rendementsdenken binnen de cultuursector? Het is een dilemma, vindt Job Noordhof, hoofd marketing en zakelijke relaties bij het Nederlands Philharmonisch Orkest en Nederlands Kamerorkest (NedPhO/NKO). Kunst en cultuur kennen immers andere waarden. "Nu subsidies opdrogen, moet ook de cultuursector efficiënt en effectief werken. Een gestroomlijnde kaartverkoop is één, Maar minstens zo belangrijk is het binden van particuliere en zakelijke klanten, vrienden, donateurs en sponsors. Dankzij CRM kunnen we dit nu."

Op donderdag 16 april 2015 organiseerde Cayentis in de heerlijke lentezon haar CRM relatie- en inspiratiedag. Voor deze speciale dag waarbij klantrelatiemanagement centraal stond, werd uitgeweken naar een echte toplocatie. Landgoed Wolfslaar in Breda is een stijlvolle locatie voor feestelijke en zakelijke bijeenkomsten. Het á-la-carterestaurant, bekroond met een Michelinster, vormt het culinaire hart van het landgoed. De gasten van Cayentis hebben naast de inspirerende sprekers en business cases ook kunnen genieten van bijzonder lekkere amuses en een heerlijke lunch.

Op 25 maart 2015 gaven Michel Fryns (CEO Hasselt Millesime), Jacques van Engelshoven (CEO Cayentis) en Jos Knops (DIN Solutions) elkaar de hand. De bezegeling van hun partership zal borgen dat Hasselt Millesime met Dynamics CRM beter en sneller kan inspelen op de steeds sneller veranderende markt. Door de vastlegging van de klantbehoeften in CRM zal Hasselt Millesime in staat zijn haar klanten beter en sneller op maat te bedienen. Daarbij zal gewerkt worden aan een transitie van productgericht naar klantgericht werken. Dit resulteert in het perfecte aanbod, op het juiste moment.

Medio november zijn VCK Logistics, VCK Travel en Cayentis begonnen aan de migratie van Microsoft Dynamics CRM 4.0 naar Microsoft Dynamics CRM 2013. Begin februari zijn beide takken inmiddels live op hun nieuwe omgeving.