Cayentis bestaat uit een hecht team van specialisten in het implementeren en ontwikkelen van CRM-systemen. Onze consultants en technische specialisten zijn echte CRM professionals met ruime ervaring op grote internationale CRM-projecten. Kennis van het bedrijfsleven en haar processen en de nieuwste technieken zijn voor ons vanzelfsprekend. Deze kennis combineren we met passie voor onze klanten en hun wensen.

Enkele van onze teamleden:

Jacques van Engelshoven
Jacques van EngelshovenCEO
"Bent u op zoek naar informatie over een CRM-systeem? Ik kan u er alles over vertellen. Ik houd me al meer dan 25 jaar bezig met CRM en klantgericht denken." Waar CRM vroeger een systeem was voor relatiebeheer is het nu echt een strategie. CRM als strategie is een visie die ik met 100% ondersteun."
Lai Ting Cheung
Lai Ting CheungConsultant
"Het leveren van een perfecte service voor onze klanten is mijn ultieme doel, daar werk ik samen met het supportteam iedere dag aan. Ik beantwoord graag de vragen van klanten help indien nodig bij het oplossen van issues. Het werk op support is enorm divers en daardoor leer ik steeds iets meer over CRM. Deze kennis zet ik vervolgens in om klanten zo goed mogelijk te helpen. Het meest uitdagende vind ik om creatieve oplossingen te bedenken voor complexe vraagstukken. Als mijn oplossing vervolgens werkt en de klant is tevreden geeft dat een enorme energieboost."
Theo Drilling
Theo DrillingHead Development
"Als Head Development geef ik leiding aan de technische afdeling. Wij vertalen alle functioneel uitgedachte processen naar een werkende techniek en leveren maatwerk indien dit nodig is. Binnen onze afdeling moeten we creatief zijn om alles werkend te krijgen en daar werken we hard voor. We zijn daarom enorm trots op het geen dat we al bereikt hebben. Met name onze integratieproducten zijn van hoge waarde voor ons. Toch zoeken wij altijd naar nieuwe technieken en innovaties waarmee onze klanten van steeds beter hun klanten kunnen bedienen."
Gijs van Woerdekom
Gijs van WoerdekomCRM Trainer & Consultant
"Als trainer sta ik altijd klaar om onze klanten wegwijs te maken in de wondere wereld van Microsoft Dynamics CRM. Ik leer onze klanten het systeem te begrijpen en te gebruiken. Het is leuk om te zien hoe nieuwe gebruikers de CRM-trainingen ervaren. Er gaat vaak een hele wereld voor ze open en je ziet ze direct enthousiast worden over alle verschillende mogelijkheden die CRM ze biedt. Dit, en de waardering die ik na afloop krijg, werken enorm motiverend. Het is een voorrecht om trainer te zijn."